tirsdag 9. mars 2010

Barnerommet..

...er fortsatt ikke ferdig. Mangler listverk, lampe, og panelovn. MEN det er handlet inn!! Kan nesten ikke vente til vi blir ferdige, så jeg kan innrede og kose meg!! For ikke å snakke om at lillegutt kan begynne å sove på sitt eget rom!

Finner mye inspirasjon på nett, mange som har blogget om sine nydelige barnerom. Gleder meg til å se hvordan Emil sitt blir. Blir vel en blanding av mye nytt og gammelt tenker jeg ;)


Er ikke maileg kaninene bra fine? Et par sånne må jo bare sitte på kommoden ;)





Denne sengehimmelen kommer vel med posten snart, fra danmark.




Har valgt denne malm kommoden fra IKEA.


Så har jeg kjøp noen kjempefine liftgardiner, som ei dame har sydd til meg. Skal ta bilder når jeg får hengt de opp ;)


Er ikke så dreven på denne blogginga, men jeg skal ta meg sammen, lover!

Ha en fin dag!

Linda


3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se bilder:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Det blir vel et nydelig barnerom tenker jeg! Er vel ikke bare Emil som synes det er godt med eget rom.. ;)

    SvarSlett
  3. Dette ser helt fantastisk ut Linda. Emil får et kjempefint soverom tenker jeg:D

    Klem

    SvarSlett