onsdag 10. februar 2010

Dilla på scrapping!



Jeg anbefaler alle å prøve scrapbooking!! Det er kjempegøy!
Noe som alle klarer! Du kan lage kjempemye! Både album, kort,
bordkort,
innbydelser, takkekort, kalendere og mye mye mer!
Tenk så koselig å få et kort som noen faktisk har laget selv, og brukt litt tid på!!
Og ikke minst å gi bort noe som du selv har laget!


Her har jeg prøvd meg på et album. Har tatt utgangspunkt i den litt mer romantiske stilen. Har tenkt å fylle den med fine ordtak og sitater. Blomster, blonder og mye annet stæsj! Lager også plass til å sette inn bilder.








Detaljer og uliker teksturer. Har brukt glitterspray på de små rosene.
Utrolig hvor mye fint de har på panduro....





Her har jeg laget en liten lomme,
som jeg har puttet et lite kort med et koselig sitat på.





Vi minnes ikke dager, men øyeblikk...

- Cesare Pavese






Ha en fortsatt fin kveld!



Klem L

1 kommentar:

  1. Så utrolig flink du er, Linda! Det ser jo skikkelig proft ut :) Du må begynne å lage utstillingsmodeller til panduro du nå! Nå ble hvertfall jeg inspirert..

    SvarSlett